Recruitment Boost Program

meeting

Voeg wat peper toe aan je recruitmentstrategie.

icon vergrootglas

Wat?

De juiste kandidaten aantrekken doe je vandaag met een recruitmentstrategie die het belang van marketing erkent.

icon hands small

Hoe?

Met de nodige aandacht voor contentmarketing, digital marketing en event marketing.

icon darts

Aanpak?

Via een transparante en gefaseerde aanpak die rekening houdt met je specifieke doelen.

Hoe werkt die gefaseerde aanpak?

1. Intake

Via diepte-interviews en een online survey begrijpen we wat je doelen zijn en welke profielen de hoogste urgentie vereisen.

2. Analyse

We analyseren je huidige recruitmentstrategie, inclusief de doelgroep (personas) en hun leefwereld (community). Zo ontdekken we of je strategie matcht met je doelgroep.

3. Actiepunten

We vergelijken de informatie die we kregen bij de intake met de resultaten die de analyse opleverde. Tegenstrijdigheden zetten we om naar SMART actiepunten.

4. Roadmap

We werken traject (roadmap) uit om je recruitmentstrategie te bereiken. Dit met een nadruk op  contentmarketing, eventmarketing en digital marketing.

5. KPI's

Tijdens de roadmap bewaken de doelen op basis van KPI’s. Zo monitoren we de voortgang.

6. Partnership

Onze customer succes manager staat nauw in contact met jou en alle stakeholders om de resultaten te bespreken en acties bij te sturen. Het ultieme doel? Zorgen dat alle doelstellingen gehaald worden.

Marketing in recruitment: wat houdt dat concreet in?

1. Content

icon trophy

Doel?

Attract, engage, delight! Zo krijg je jouw verschillende buyer personas door de volledige buyer journey.

icon lamp

Middelen?

Website, blogitems, e-books, flyers, video, social media, mailcampagnes, pers ...

icon puzzle

Aanpak?

Onze content marketeer gebruikt de buyer personas om een contentstrategie en -kalender op te stellen en gericht aan contentcreatie en -verspreiding te doen.

2. Digital

icon trophy

Doel?

Optimaal aanwezig zijn op de juiste digitale kanalen draagt bij aan je naamsbekendheid en lead generation.

icon lamp

Middelen?

Webstrategie, social media strategie, chatbots, SEA en SEO, marketing automation, community management, analytics ...

icon puzzle

Aanpak?

Met de buyer personas in het achterhoofd, werkt onze digital marketeer een strategie uit. Die rollen we uit van concept en creatie tot opvolging en verbetering.

3. Event

icon trophy

Doel?

Emotie en beleving komen samen. Je bouwt relaties uit en vergroot niet alleen je naamsbekendheid, maar ook je database.

icon lamp

Middelen?

Job- en vakbeurzen, after work talks, startersdagen, meetups, personeelsfeesten, ontbijtsessies ...

icon puzzle

Aanpak?

Aan welke events hebben je buyer personas nood en waar kom je ze tegen? Onze event coordinator werkt events uit van a tot z en ondersteunt je bij deelname aan externe events.

Meer weten? Neem contact op!

Portrait picture Bert Ceuppens

Bert Ceuppens

Business Development Manager